Leveren en bezorgen

Hier vindt u antwoord op de vragen over het leveren en bezorgen van een bestelling.

Wanneer u een bestelling plaatst op maandag t/m vrijdag voor 16:00 uur, versturen we de bestelling nog dezelfde dag. Bestellingen die na 16:00 uur of in het weekend geplaatst zijn, worden de eerstvolgende werkdag verzonden. In Nederland en België ontvangt u uw bestelling binnen 1 tot 2 werkdagen. Het kan zijn dat uw bestelling langer onderweg is waardoor de levertijd niet gehaald wordt. In drukke periodes kan het voorkomen dat u de levering na twee werkdagen ontvangt.

Zodra uw bestelling bij PostNL is aangemeld, ontvangt u een e-mail van PostNL met een Track & Trace code en een link. Hiermee kunt u de status van uw verzending volgen. Ook het aflevermoment wordt aangegeven. Tevens vindt u de volginformatie in uw eigen account.

Ja, wanneer u contact met ons opneemt, traceren wij de zending voor u. Heeft u een MediProfit account, dan kunt u deze ook raadplegen. Log in en bekijk uw Track & Trace informatie. Wij doen er alles aan om te zorgen dat u uw bestelling goed en juist verzonden en bezorgt wordt.

Ja, met name in drukke perioden, zoals rondom de feestdagen, kan het voorkomen dat uw pakket bij PostNL vertraging oploopt. Houd hier alstublieft rekening mee.

Wanneer u het pakketje nog niet heeft ontvangen controleer dan het volgende:

1. De Track & Trace code van het pakket
U vindt deze in uw MediProfit account of in uw verzendbevestiging. Controleer via deze link of via de PostNL app of de tijdvakindicatie van de bezorging is verschoven.

2. Het bezorgadres
Klopt het bezorgadres dat u heeft ingevuld? Controleer ook uw postcode.

3. Uw mailbox
Heeft u een ‘niet thuis’-bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland. Het is mogelijk dat na 2 bezorg probeer mogelijkheden uw pakket bij een PostNL afhaalpunt is afgeleverd.

Menu